#stayhome | darmowa dostawa od 300 zł.

FAQ

Pytania, najczęściej zadawane przez nasze Klientki.

 

KONTO I JEGO FUNKCJONALNOŚCI

W jaki sposób zarejestrować konto?
Do wyboru masz dwie możliwości. Możesz zarejestrować się i zalogować się przez Facebooka albo założyć klasyczne konto. Jeśli wybrałaś drugą opcję, użyj przycisku „Zarejestruj się”, który znajduje się pod panelem logowania. Podaj w nim swój e-mail, login i hasło.

Ile kosztuje założenie konta w butiku?
Rejestracja jest w pełni bezpłatna.

Jak mogę się zalogować się do konta użytkownika?
Jeśli połączyłaś konto z Facebookiem, możesz zalogować się za pomocą przycisku „Zaloguj się przez Facebooka”. Gdy wybrałaś klasyczną rejestrację, do logowania powinnaś wykorzystać swój adres e-mail oraz hasło.

Jak przypomnieć hasło?
Wybierz przycisk „Resetuj hasło”, który znajduje się pod panelem logowania. Podaj w nim swój e-mail, a wyślemy na niego nowe hasło.

Dlaczego warto założyć konto na Eshopper?
Z kontem użytkownika zakupy są łatwiejsze – Twój adres będzie automatycznie wpisywany do zamówienia. Możesz również dodawać do ulubionych ubrania, które wpadną Ci w oko.

Czy muszę zakładać konto, by zrobić zakupy?
Nie. Zamówienie można złożyć również bez rejestracji.

Ubranie, które chcę kupić jest niedostępne. Co to oznacza?
Odzież w naszym butiku szybko się wyprzedaje. Na bieżąco jednak uzupełniamy stany magazynowe. Ubrania o statusie „Produkt niedostępny” być może w najbliższym czasie znów pojawią się w naszej ofercie.

Jak działa opcja „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”?
Okno „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny” znajduje się na stronach wyprzedanych ubrań. Możesz w nim wybrać rozmiar, który Cię interesuje oraz podać swój e-mail, a my powiadomimy Cię, gdy wybrany produkt znów będzie w sprzedaży.

Do czego służy przycisk „Dodaj do ulubionych”?
Po wciśnięciu buttonu „Dodaj do ulubionych” produkt zostanie dodany do Twojej listy. Możesz ją przejrzeć, klikając serduszko, które znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

Który etap zamówienia jest jednoznaczny z zakupem w butiku Eshopper?
Zakup następuje po kliknięciu przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”, który jest ostatnim etapem składania zamówienia.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione towary?
Oczywiście.

Gdzie jest mój paragon/faktura?
Rachunek zawsze dokładamy do paczki, w której znajdują się zamówione towary.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W butiku Eshopper udostępniamy kilka form płatności, a wśród nich są: PayU, PayPal, przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem.

Czy mogę zapłacić za zamówienie z opóźnieniem?
Tak, nasz butik współpracuje z Twisto. Korzystając z Twisto Pay możesz zapłacić nawet 21 dni po złożeniu zamówienia bez żadnych ukrytych kosztów. Dodatkowe informacje na temat usługi znajdziesz na stronie: https://eshopper.pl/twisto

 

WYSYŁKA TOWARÓW

Czy zamówienie zostało już wysłane?
O wszystkich etapach realizacji zamówienia będziemy informować Cię mailowo. Status przesyłki możesz sprawdzić również w specjalnej zakładce na naszej stronie https://eshopper.pl/sprawdz-status-zamowienia.

Kiedy przyjdzie paczka?
Realizacja zamówienia na terenie Polski trwa od 1 do 3 dni roboczych. Paczki zagraniczne dostarczane są zazwyczaj w terminie do 6 dni roboczych.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Wystarczy, że zrobisz zakupy za kwotę przekraczającą 300 zł.

Z jakimi dostawcami współpracuje Eshopper?
Nasze paczki dostarczamy kurierem DPD. Ich drogę możesz śledzić na stronie przewoźnika po podaniu numeru przesyłki. Korzystamy również z usług Pocztex Kurier Poczta Polska. Paczkę możesz odebrać też osobiście w siedzibie naszego sklepu w Siedlcach przy ul. Aleksandra Rytla 28/31.

Czy ubrania mogę zamówić do innych krajów niż Polska?
Tak.

Przesyłka jest uszkodzona. Co mam zrobić?
W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić reklamację w firmie kurierskiej.

 

ZWROTY ORAZ REKLAMACJE

Jak mogę zareklamować odzież?
Wystarczy, że odeślesz nam produkt wraz z formularzem reklamacyjnym. Wszystkie informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w zakładce https://eshopper.pl/reklamacje-i-zwroty.

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?
14 dni.

Jak zwrócić towar?
Należy go do nas odesłać wraz z Formularzem odstąpienia od umowy. Po więcej informacji zajrzyj do zakładki: https://eshopper.pl/reklamacje-i-zwroty.

Kiedy otrzymam pieniądze za reklamację/zwrot?
Zostaną one przelane na podane konto bankowe najszybciej jak to możliwe i nie późnej niż to określa ustawa (czyli 14 dni po otrzymaniu zgłoszenia, po tym, gdy towar dotrze do naszego butiku).

Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?
Tak. Można to zrobić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

 

KODY RABATOWE, NEWSLETTER I KONTAKT

Gdzie wpisać kod rabatowy?
Okno do wpisania kuponu rabatowego znajduje się w formularzu zamówienia, tuż pod listą wybranych ubrań.

W jaki sposób mogę otrzymać kod rabatowy?
Polecamy śledzenie strony naszego sklepu oraz profil Eshopper w mediach społecznościowych. Dobrym pomysłem będzie też zapisanie się do Newslettera, za które otrzymuje się 10% zniżki na pierwsze zakupy.

Gdzie mogę przyłączyć się do subskrypcji Newslettera?
Do Newslettera można przyłączyć się pozostawiając swój mail w formularzu na samym dole strony i akceptując regulamin subskrypcji. Newsletter Eshopper jest w pełni bezpłatny.

Czy mogę zrezygnować z Newslettera?
Tak. W każdej chwili. Wystarczy się z nami skontaktować.

Gdzie znajdę telefon i e-mail do butiku Eshopper?
Wszystkie niezbędne informacje zamieściliśmy w zakładce Kontakt – https://eshopper.pl/kontakt.